Inschrijven
Sluiten

Uw Zorg online, eenvoudig zelf je medicijndossier inzien?

Bekijk eenvoudig jouw medicijngegevens.

Geef wijzigingen in jouw medicijngebruik eenvoudig aan ons door.

Vraag online jouw herhaalrecepten aan.

Stel eenvoudig een medicijnwekker in.

Stel ons vragen, stuur veilig foto's door en blijf met ons in contact!

Al ingeschreven en een bevestiging ontvangen van ons?

Maak een account aan Meer informatie
Inschrijven binnen 10sec!
Sluiten

Schrijf je nu in om van Apotheek De Glimlach jouw apotheek te maken.

    HomeKlachten

    Klachten

    Klachtenafhandeling bij Apotheek De Glimlach

    Bij Apotheek De Glimlach doen we ons uiterste best om jou de best mogelijke zorg en service te bieden. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, dan nodigen we je uit om contact met ons op te nemen, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. We staan altijd klaar om jouw zorgen serieus te nemen en te bespreken.

    Wijzigingen per 1 januari 2025

    Let op: vanaf 1 januari 2025 voert Quasir, onze onafhankelijke klachtenbemiddelaar, een belangrijke wijziging door. Vanaf deze datum worden alleen klachten in behandeling genomen die in het Nederlands zijn gesteld. Dit besluit is genomen om de kwaliteit van de klachtenbemiddeling hoog te houden en aan te sluiten bij de richtlijnen van de geschillencommissie voor de openbare farmacie en de medische tuchtcolleges.

    Waarom deze wijziging?

    Quasir ontvangt steeds vaker klachten in andere talen. Helaas maakt de taalbarrière het moeilijk om bij deze klachten effectief te bemiddelen. Daarom is besloten om per 2025 uitsluitend klachten in het Nederlands te behandelen.

    Onafhankelijke klachtenbemiddeling

    Wanneer het niet lukt om samen met ons tot een oplossing te komen, kun je altijd contact opnemen met de onafhankelijke klachtenbemiddelaars van Quasir. Zij helpen je verder en zorgen voor een zorgvuldige afhandeling van jouw klacht.

    Contactgegevens klachtenbemiddelaars
    Telefoonnummer: 06-22921649
    E-mailadres: apotheek@quasir.nl

    Hoe dien je een klacht in?
    We raden je aan om klachten bij voorkeur via e-mail in te dienen, zodat we deze zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.
    Bij Apotheek De Glimlach behandelen we elke klacht met respect en zorg, en streven we ernaar om samen een passende oplossing te vinden.