Inschrijven
Sluiten

Uw Zorg online, eenvoudig zelf je medicijndossier inzien?

Bekijk eenvoudig jouw medicijngegevens.

Geef wijzigingen in jouw medicijngebruik eenvoudig aan ons door.

Vraag online jouw herhaalrecepten aan.

Stel eenvoudig een medicijnwekker in.

Stel ons vragen, stuur veilig foto’s door en blijf met ons in contact!

Al ingeschreven en een bevestiging ontvangen van ons?

Maak een account aan Meer informatie
HomeFAQ

Veelgestelde Vragen

Moet ik mijn (vorige) huisarts laten weten dat ik overstap van apotheek?

Nee. Het is inderdaad belangrijk dat jouw huisarts weet naar welke apotheek je overstapt, daarom zorgt Apotheek De Glimlach ervoor dat jouw huisarts op de hoogte is van jouw overstap! Je hoeft als patiënt bij Apotheek De Glimlach zelf niets meer te regelen.

Moet ik mijn vorige apotheek laten weten dat ik overstap van apotheek?

Nee. Apotheek De Glimlach zorgt ervoor dat jouw vorige apotheek op de hoogte is van jouw overstap! Je hoeft als patiënt bij Apotheek De Glimlach zelf niets meer te regelen. Wellicht dat de vorige apotheek contact met jou opneemt om je uitschrijving te verifiëren.

Moet ik de hele dag thuis blijven wachten als de medicijnen bezorgd worden?

Nee. Zodra het recept van je arts is ontvangen door ons, nemen wij contact met je op. We vragen je op welk tijdstip van de dag jij de bezorging wil laten plaatsvinden. Op deze manier kun jij zorgeloos genieten van je dag en weet je ruim op tijd hoe laat onze bezorger langs komt.

Zijn er extra kosten verbonden aan het laten bezorgen van de medicijnen?

Nee. In het kader van duurzaamheid bezorgt Apotheek De Glimlach, gratis en volledig elektrisch de medicijnen bij jou! Je hoeft dus niets te betalen voor de bezorging.

Ik ben op vakantie in Nijmegen e.o. en ik ben mijn medicijnen vergeten, kan ik bij jullie terecht?

Ja. Apotheek De Glimlach helpt je graag verder. Neem direct telefonisch contact met ons op. Houd je BSN nummer bij de hand en wij kijken samen naar de beste oplossing. Wij schakelen snel met jouw arts in Nederland om je medicijnen te kunnen verstrekken. Op Apotheek De Glimlach kun je rekenen.

Ik werk overdag, kan ik ook in de avond bij jullie terecht?

Ja. Apotheek De Glimlach is 5 dagen per week geopend, ook ‘s avonds.

Een stel die de mobiele zorg app gebruikt.

Vragen over medicijngebruik?

Heb je vragen over jouw medicijnen? Bij Apotheek De Glimlach kun je terecht voor een medicijngesprek op afspraak. De medicijngesprekken worden door onze apotheker uitgevoerd. Samen met jou controleert de apotheker of jouw medicijnen samen gebruikt kunnen worden. Wellicht dat jij klachten ondervindt die mogelijk kunnen ontstaan door een combinatie bepaalde medicijnen. Wij bieden ook begeleiding bij het verantwoord afbouwen met medicijnen in overleg met jouw arts. Met jouw toestemming vragen wij ook de relevante en meest recente lab gegevens op. De apotheker legt alles vast en communiceert zijn bevindingen met jouw arts. Je hoeft zelf niets te regelen!

Ga naar contact Online medicijngesprek inplannen

Wil je op de
hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.